EXPLOPROTECT merupakan ALOI yang diperbuat dari ALUMINIUM dan MANGNESIUM yang boleh digunakan untuk membantu menghalang letupan dengan menyerap tenaga kinetik yang meningkat serta boleh digunakan pada isipadu besar. Jaringan keselamatn ini boleh digunakan di tangki kenderaan.Keputusan ujian telah mengesyorkan bahan yang digunakan oleh jaringan selamat EXPLOPROTECT telah lulus syarat-syarat yang diperlukan. Kini kita boleh menghalang risiko-risiko letupan akibat kemalangan jalan raya atau penganiayaan dengan adanya jaringan keselamatan EXPLOPROTECT.Keselamatan nyawa serta harta benda dapat dicapai dengan terhalangnya letupan oleh EXPLOPROTECT.

Selasa, 4 Januari 2011

Apa Itu EXPLOPROTECT ???!!

EXPLOPROTECT merupakan sejenis aloi yang diperbuat daripada aluminium dan magnesium yang boleh digunakan untuk membantu menghalang letupan dengan menyerap tenaga kinetik yang meningkatkan serta boleh digunakan pada isipadu besar.

Jaringan keselamatan ini boleh digunakan dalam tangki kenderaan.Keputusan ujian telah mengesyorkan bahan yang digunakan oleh jaringan selamat EXPLOPROTECT telah lulus syarat-syarat yang diperlukan.

Kini , kita boleh menghalang risiko-risiko letupan akibat kemalangan jalan raya atau penganiayaan dengan adanya jaringan selamat EXPLOPROTECT.Keselamatan nyawa serta harta benda dapat tercapai dengan terhalangnya letupan oleh EXPLOPROTECT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan